Bedrifts NM i buldring 2023

Vis kart

Påmelding fra kr 279,00 inkl. avgifter

NB!

Det er nå kun mulig å melde seg på banketten til NM Bedrift Buldring. Gå ikke glipp av denne feiringen av vel gjennomført konkurranse sammen med gode kolleger. Vi dekker på i kafe- og buldreområde, sørger for god mat og god stemning!

Vi ønsker velkommen til tidenes første bedrifts NM i buldring!

Ta med alle dine kollegaer for å kjempe om å bli Norges beste buldrebedrift. Vi vil selvsagt også kåre respektive Norgesmestre i dame, herre og paraklasse.

Det vil være buldreruter på alle nivåer, så her er det utfordringer for både nybegynnere og erfarne klatrere.

I innledende runde vil det være 35 ulike bulder og dere vil totalt ha 2 timer til disposisjon for å klare så mange som mulig. Denne innledende runden vil være kvalifisering for finale i individuell konkurranse. Norges beste bedrift blir kåret ut fra høyest poengsum totalt for hele laget under innledende runde.

De seks beste i dame-, herre- og paraklassen vil gå videre til finale lørdag ettermiddag. I finalen vil det være fire egne finaleruter med sonemarkering og topp.

Påmelding:

Deltar du kun individuelt fra din bedrift, anbefaler vi deg å bruke påmeldingsløsningen på denne siden. Representerer du en bedrift som ønsker å melde på flere samlet og dermed ønsker å få faktura for deltagelsen, fyll ut skjema og send det på e-post til vestland@bedriftsidretten.no

Dere vil etter påmeldingen få en bekreftelse på at påmeldingen er registrert.

Du kan melde på i følgende klasser:

• Klasse A: 1-30 ansatte
  • Klasse B: 30-200 ansatte
  • Klasse C: Over 200 ansatte

Dere kan selv bestemme om dere ønsker å melde på et felles lag for hele bedriften eller om dere ønsker å melde på kun en avdeling eller seksjon innad i bedriften. Dere melder dere da på i den kategorien med det antall ansatte som på deres avdeling eller seksjon. Husk å benytte identisk navn på laget for alle som melder seg på.

Premiering:

Det blir premiering av de tre beste i henholdsvis følgende klasser:

• Beste bedrift
  • Beste dame
  • Beste mann
  • Beste parautøver

I tillegg vil vi trekke ut fine premier på startnummer.

Reglement:

Beste bedrift: I klassen beste bedrift kan du ta med så mange medlemmer i i ditt bedriftsidrettslag som du ønsker. Alle poeng teller og høyeste totale poengscore vinner. Alle har to timer til disposisjon og kan prøve så mange bulder som de ønsker. Det er ubegrenset antall forsøk på de ulike buldrene, men ved lik poengsum vil antall forsøk være avgjørende. Her vil man få 1 poeng for hvert bulder man klarer. Man må ha begge hender kontrollert på topptaket for å få godkjent et bulder.

Individuelle klasser:

Informasjon kommer. I finalen følger vi nasjonalt reglement fra NKF.

Hvem kan delta?

Alle som deltar i NM må være medlem i et bedriftsidrettslag tilsluttet Norges Bedriftsidrettsforbund. Er ikke din bedrift medlem i Bedriftsidretten, ta kontakt med Christian.Jensen@bedriftsidretten.no for mer informasjon og muligheter for din bedrift.

Gruppepåmelding:

Grupper som ønsker å melde på samlet for deltagelse på NM og bankett kan fylle ut skjema under og sende på e-post til vestland@bedriftsidretten.no. Bedriftsidrettslaget vil da få tilsendt faktura i etterkant.

Lagspåmelding bedrifts NM i buldring.xlsx

Bankett:

Banketten foregår i Bergen Klatresenter Fana sine lokaler, lørdag kveld kl 19:30 og utover. Her vil det bli premieutdeling og kåring av beste buldrebedrift i tillegg til god musikk og god stemning!

Reserver gjerne bord til deres bedrift ved å sende e-post til: postfana@bergenklatresenter.no

Det blir enkel servering med pizza som er inkludert i bankettprisen på kr. 260,- pr. person.

Overnatting:

For tilreisende deltagere, har vi reservert rom på Strawberry Comfort Bergen Airport, Lønningsvegen 45, 5258 Blomsterdalen. Herfra er det kort vei til Bybanen som tar deg direkte til Bergen klatresenter Fana som ligger ved Bybanestoppet "Kokstad", hvor NM gjennomføres.

Priser:

Singelrom kr. 950,- pr. natt

Dobbeltrom kr. 1100,- pr natt.

Trippelrom kr. 1250,- pr. natt

For å bestille så sender man epost til co.bergen.airport@choice.no Bruk kode #13354 NM Buldring. Skulle det være noe som er uklart så kan man ringe resepsjonen på 55 52 98 00. Alle betaler for seg selv etter endt oppholdt.  Les mer om hotellet her: Comfort Hotel Bergen Airport | Hotell Flesland (nordicchoicehotels.no)

Dersom du er tilreisende, gi gjerne beskjed på forhånd om du/ dere ønsker å gjennomføre hele konkurransen lørdag 04.11.23 slik at vi kan prioritere å sette dere opp i en pulje som har innledende runde lørdag formiddag.

Spørsmål?

Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe du lurer på. Ta kontakt med Brit Helen Simmenes på telefon 414 77 775 eller e-post: brithelen.simmenes@bedriftsidretten.no eller Christian Jensen på telefon 414 60 184 eller e-post: Christian.Jensen@bedriftsidretten.no

Vi er et rent særforbund. Dette arrangementet er underlagt regelverket til Norges idrettsforbund og olympiske og paralympiske komité (NIF) og Norges Bedriftsidrettsforbund. Dette omfatter også NIFs antidopingregelverk. For mer informasjon se her. Ved påmelding til dette arrangementet aksepterer og godtar jeg disse vilkårene.

Administratorer